arsaynl Acil bakar mısınız kızlar kanda romataid değeri 30 çıktı saha önce normal çıkmış hep Sedimantasyon da 46 crp 2 . Bu ne demek oluyor ben romatizma hastalığına mı yakalandım . Ne yapmam gerek lütfen geri dönüş yapın
arsaynl Benim ağrım olmuyor vücudumda sebebini bilmediğim yanmalar oluyor bir yıldır . İlk defa yüksek geldi bu değer