Herkese merhaba bugün sabah ilk idrarla test yaptım pozitif çıktı çok net şekilde iki cizgide netti sonra 2 saat sonra yine test yaptım oda net bi şekilde çift çizgi çıktı yarın doktora gidicez ama çok korkuyorum kimyasal yada dış gebelik durumundan yani hesapladığımda 4 hafta 5 günlük falan hamileyim sanırım ama endişeliyim yani adet gecikmesi dışında da bi belirtim olmadı henüz benim gibi olan yaşayan var mı🥹🥹