Momdenizzzz bende tek bir belirti bile olmadı. Korundugumuz için çocuk ihtimali de vermedim. O yüzden çocuğu 1.5 ay sonra öğrendik 😂 göğüs şişkinliği vardı bende sadece adet belirtisi gibi yani. Hiçbir zaman da bulantı, baş ağrısı vs yasamadm ama ilk o haftalarda akşam erken uykum geliyordu. Hatta masa başında çalışırken uykudan calisamiyordum bile. Tek fark buydu.