EmineMnc sanirim o haftalarda bende de olmustu bazen nefes alamiyordum acidan gozumden yas getiriyordu. Hatta ben o siralar grip olmustum oksurugum vardi ondan oldu sandim. Ic hastaliklarina bile gittim krem vermisti bir turlu gecmemisti haftalarca cektim. Oysaki rahim buyudugu icin baski yapiyormus ama ilk gebelik olunca insan bilgisiz oluyor ve bir kac haftaya geciyor korkmayin...