Rana ismi ennn beğendiğim isim kesinlikle, anlamı da güzel evrensel olarak ta kullanılabilir.
Ayça ismini de beğeniyorum ama evde 2 çok benzer isim kargaşaya neden olabilir gibi geliyor bana. Çok yakın arkadaşımın adı Ada, ablası da Eda evde birine seslenince ikiside dönüp bakıyor 😄