1Demett Ahra yok dogum basladi anlamina gelmiyor cocuk pozisyonu almis dedi e kafada asagida oldugu icin oluyo o baski
Almira_ 1Demett benm bebek makat gelisli olduğu için yaşıyorum o ağrıyı. Yani kanala girmese de bebek baskı yapiyorsa oluyor
Almira_ Momy1 brbeginiz makat gelisli mi? Bende çift tarafta var o ağrı ve makat geliş olduğu için yapıyormuş
Ates06 @ayseayseaysee merhaba bu ağrıyı sordunuz mu doktora acaba bende sizinle aynı şeyleri yaşıyorum bugün endişe ettim
ayseayseaysee Ates06 sorduğum dönem bir problem olmadığını söylemişti ama bu aralar ayağa ani kalktığımda sağ bacağımı kullanamıyorum, basamıyorım üzerine. Esneme hareketi yapıp anca öyle basabiliyorum. 17 sinde randevum var tekrar soracağım
Ates06 @ayseayseaysee benimde sağ tarafımda oldu bugün aniden, biraz fazla yürümüştüm o yüzden mi oldu anlamadım geçmedi de
ayseayseaysee Sevgikelebegi777 doktorum siyatik ağrı diye tanımladı normal olduğunu söyledi ama siz yine de kendi doktorunuza sorun tabi 🙏🏻 30 haftalık oldum hala aynı ağrılar devam ediyor, hala normal olduğunu söylüyor