Betulseyma60 Arkadaşlar 13 haftalık hamileyim ve kasıklarda belde ağrılarım oluyor 2 gün önce kanama yaşadım şükür bebeğim iyi yinede hormon ilacı verdi doktorum bu durumu yaşayan arkadaşlar varmı acaba 🤦♀️
seyma0661 Betulseyma60 kanama yaşamadım ama benimde kasık ağrılarım oluyordu adet sancısı gibi 26+3teyiz yine ara ara oluyor. Rahim büyüdüğü için ağrıların olması normal diyorlar büyüdükten sonra da çocuğun baskısından normal diyorlar yani hep yaşayacağız gibi duruyor 😂
baharhanimm Betulseyma60 benim de 13.haftada kanamam oldu ondan sonra ağrılarım hiç dinmedim her gün bir yerim ağrıyor her hafta doktordayız ilinci hamileliğim ilki prenseslikmiş resmen çok zorlanıyorum bunda
Betulseyma60 seyma0661 benim ikinci gebeliğim ilkinde böyle bi durum yaşamamıştım ama bunda baya zorlanıyorum galiba böyle de devam edecek hayırlısı artık 😊
Betulseyma60 baharhanimm aaa geçmiş olsun sizin nasıl oldu kanamanız benimde aynı şekilde birinci bebeğim kızdı bu erkek kızımda hiç zorlanmadım bu çok zor geçiyor nefes alıp verirken bile sancı çekiyorum
baharhanimm Betulseyma60 benim de ilk bebeğim erkekti şimdiki kız bana da kız bebek hamileliği zor geldi kanamam bir anda oldu bir miktar geldi ve sonra tekrar etmedi ama bende travma oldu sürekli bir şey olacak korkusu bu arada benim de ağrım sancım fazla bugün doktordan geldim hala sol kasığım ağrıyor yarın yine gideceğim kafam rahat etmedi
Betulseyma60 baharhanimm şikayetlerimiz gerçekten aynısı kanamam oldugundan beri benimde agrım sol kasık tarafında hissediyorum sürekli dün gittim doktorum iyiki kanama dışarı gelmiş içeri de olsaydı bu kadar şanslı olmayabilirdin dedi hormon ilacı kullanıyorum şuanda size doktorunuz bi ilaç verdimi