Bende nasipse yarın çektireceğim. Senelerdir çektirmek istiyorum anca denk getirdim. Çok cesaretliydim, narkoz almayacağım. Acı eşiğim yüksektir ama dayanamadım biraz yorum okudum. İstemsiz endişelenmeye başladım. Randevuyu alana kadar herşey normaldi, şimdi biraz gerginim. Acı durumu hakkında tecrübesi olanlar varsa okumayı çok isterim🙏🏼