1prens1prenses_ Daha ijcsinsn hep damarlrim acıyor çok şişiyor ödem oluyor dedim bacağımda on bacak üst alt neresi okursa böyle bir sürü morluklar var Damarlarım o kadar ağıryo ki böyle morariyor