Gmom_ Betam 17 çıktı ama çok şiddetli ağrım var kasıkda özellikle normal mi sanki biri tırnaklarıyla tuutup aşağı çekiyor gibi
Dmrts0106 Gmom_ dayanılmıyacak kadar ağrı olmaz hamilelikte en fazla adet sancısı gibi sancılar olur arada çok ağrın varsa acile görün istersen
handee3535 Gmom_ Öfff benim de böyle ve adetim 15’inde. Sanki kasığımda yara var biri kazıyor gibi. Çok değişik bir ağrı. Sanki kısığımı birileri çekiştiriyor gibi. Ayağa kalkarken özellikle. Yürürken yürütmüyor. Sizin de öyle mi ?
Gmom_ Dmrts0106 ama acil ne yapacak bana ben çatlama iğnesi vuruldun öğünden beri benim ağrım dinmedi
handee3535 Gmom_ Ay değilim. İnşallah öyleyimdir. Bebek düşündük değerlendirdik. Başladı 10 gündür bu ağrılar. Adetim 15’inde işte. 17’sinde kan vereceğim bende.
Dmrts0106 Gmom_ bende vuruldum çatlatma iğnesi normal sancılar oluyor arada ama dayanılmaz ağrı hiç yaşamadım 🤷♀️
Gmom_ Merveemctgcl işte 3.17 sonra 3.58 sonra 7,22 bugün de 14,02 çıktı hepsini erka arkaya yaptım Birgün arayla