18 yaşından beri o sene bu sene derken bi türlü ehliyet alamadım kızlar. Benden küçük kuzenlerim, kardeşim hepsi ehliyetini aldı ben geldim 33 yaşına. 10 yaşında bi kızım var ve geçen ay oğlum doğdu artık bu korkumu yenmem lazım iki çocuk annesiyim ihtiyacım olacak araba kullanmaya dedim kursa yazıldım , annem şu an yanımda kalıyor 40 günlük bebeğim var hazır ben burdayken ehliyetini al dedi. kurs bugün yarın başlayacak ama ödüm kopuyor daha önce hiç direksiyon başına bile geçmedim herkes yapar ben araba kullanamam gibi geliyor çünkü yıllardır bu konu yilan hikayesine döndü. Eşim ve ailem beni çok destekliyor ama yapamam sınavları geçemem diye çok korkuyorum biraz tavsiyeye ihtiyacım var bu konuda 😔