Bende 7. Haftama girdim. 4 gün önce kanamam oldu. Doktorumuza gittik hemen. Kendimi yorduğumu sordu, evet misafirlerim olduğu için kendimi yormştum. Ondan kaynaklı olduğunu söyledi. Bebeğimizin kalp atışı devam ediyordu. Hemen iğne ve ilac verdi. Hareket etmememi söyledi. İlk kanama kırmızı renkte idi. Bu kahverengileşecek dedi korkmamamı söyledi. Eğer kırmızı kan devam ederse tekrar gelmemi söyledi. Öncelikle korkmayın ama mutlaka doktora gözükün. Allah sağlık versin hepimize inşallah