birdilektut15 Kızlar klomen kullanıyorum yarın son günüm bugün yumurta akı gibi sümüksü bi akıntım oldu bu normal mi yumurtlamanın başladığını mı gösterir
Asena6532 birdilektut15 ben de geçen ay kullanmıştım.Yumurta mı kıvamındaki akıntı normal yumurtlama döneminde herkes yaşar.Bu sıvının gelmesi iyi bir şeymiş doktorum öyle söyledi.Klomen bende etki etmedi bu ay.Bugün bir daha başladık
Korkusuz birdilektut15 çatlatma iğnesi olmayacaksaniz birliktelik için zamanı olabilir beyazimsi akıntı yumurtanın olgunlaşıp çatladıgini gösterir normalde gün aşırı ilişki olması lazım artık bende çocuklarıma klomenle hamile kalmıştım
birdilektut15 Asena6532 pazartesi hastaneye tekrar gidicem yumurtalarıma bakıcak yabi bu yumurtalarımın büyümüş olduğunu mu gösteriyor
Asena6532 birdilektut15 hayır ben Kasım da kullandım gebelik oluşmadı dün regl oldum doktora gittim adetin 5. Günü yine başlayacağız
Korkusuz birdilektut15 olabilir iğne kullanmayacaksaniz ilacı kullanırken, zaten bitmek üzeredir şuan ilişki deneyebilirsinİz ilk denemelerimde doktorum oyle söylüyordu belkide aşırı bı tembellik yoktur o yüzden etkisini hemen göstermiş olabilir
abernay Ya herşeyiyle o kadar aynıyız ki bende klomen başladım ve bugün 4.hapımı içtim sarımsı şaffaf uzayan akıntım vardı bende pazartesi gidicem ama acaba yumurtladım mı diyorum bilmiyorum
birdilektut15 Korkusuz canım iğne kullanıp kullanmıyacağımı bilmiyorum doktor sadece pazartesi gel dedi
Asena6532 birdilektut15 4 5 gün devam ediyor ilaç bittikten 3 gün sonra doktorum kontrole çağırmıştı iki yumurtam gelişmişti 20 22 cm.İlaçtan sonra kaşık ağrısı bel ağrısı gaz sancısı çok oluyor bilginiz olsun
birdilektut15 Asena6532 banada vericek mi çatlatma iğnesi hiç bilmiyorum çok heyecanlı çok stresliyim