Deryadogan37 hamileliğimin 14. Haftasında Türkiye’ye geldim ve gelir gelmez diş tedavisine başladım 5 dişimin dolgusu yenilendi 1 dişime kanal tedavisi yapıldı ve 1 dişim çekildi… bu kadar ertelemek zorunda olmamın sebebi yaşadığım yerde güvenilir diş hekimi bulamamış olmamdı ve dolgularımı tamamen kaybetmemdi. Doktorum 2. Trimester döneminde tedavini olabilirsin dedi. Film çekerken çelik yelek giydim çok şükür bitti. İlk ve üçüncü trimester sakıncalı diyorlar sonraki dönemde emzirmeden dolayı sorun. Mutlaka 2. Trimesterda halletmelisiniz. Hatta hamilelik öncesi imkan varsa bu iş bitmeli..