Bi cihaz edinip açlık tokluk olcebilirsiniz evde.
Benim çok çok uykum gelmesine rağmen dediğiniz gibi ayaklarımın altı öyle bir yanıyordu ki uyuyamıyordum bezler havlular ıslatıp koyuyordum öyle yatıyordum, son sık acikiyordum ve acıkınca çok sinirleniyordum , bir de karbonhidrat tarzı şeyler tüketince litrelerce su içiyordum meğer şekerim yükseliyormuş