Yayar çok geçmiş olsun 6da başladı 9.haftamda rahat ettim gece uykumdan uyandırırdı o ağrı üst taraf ağrı altında baygınlık yemek yiyemiyordum hem aç hem tıka basa dolu gibiydim gaviscon kullanacakken geçti çok şükür umarım senin de hemen geçer 2. Ay Allah herkesin yardımcısı olsun