0-3ay takımları benim kızım 2 ay anca giydi kusan bi bebek değildi ben 4 takım almıştım birsürüde hediye geldi hala dayıdan hergün kıyafet değiştirdiğim halde bir kıyafeti 3 sefer anca giydirdim kızım çok hızlı büyüdü 2 aydan sonra olmadılar 3-6ya geçtik onun için az alman daha iyi olur bebekten bebeğe değişir ama çok hızlı büyüyorlar çabuk küçülüyor büyük alman daha mantıklı