Username06 saglikciaanne ben 6+ 3 deyim iki gün önce 10 bindi ben mi yavaş ilerledim anlamadım yada sizde ikiz gebelik var mı
saglikciaanne Username06 valla keseyi yeni gördük daha kalp atışı göremedik bilmiyorum eve arkadaşım da bu değer de 5 haftalıktan ya daha büyük ya da cogul gebelik olmalı dedi Salı günü yeniden cagirdilar