İki hafta önce gittiğimde 5.4 geçen hafta gittim 7.4 bugün de zaten başından saldı git End okokoloji bölümüne dedi ve ben geçen hafta nükleer tıpa girdim radyasyon gördüm bugün anlamadığım bir şekilde beni eve geldim Allah’tan eşimin dayısı yarın yardımcı olacak bakalım Şu iki günde sırtım ve böbreğim ağrıyor sırtımı yaslamıyorum o kadar çok batıyor