Anneler bi bakarmısınız ? Biz şuan 30+1 haftalığız.29.haftada yan duruyordu.bikaç gün önce kontrolde bebek makat geliş pozisyondaydı.şuanda da zaten kafasını kaburgamın orda hissediyorum.Ne zaman döner aceba tedirgin oldum henüz erken mi? Erken mi telaş ediyorum ? Normal doğum çok istiyorum ilki normal olmuştu.Bu kız dönmeyecek diye korkuyorum 🥲