Demetgk Yiyen var mi yada doktora soran yani temiz yer lazım ama burda çok kısıtlı alırsam da sizce yemelimizin canım çok istiyor
YadeOmer Demetgk Demetgk yasak dedi doktorum toksoplazma barındırabilir dedi. Can çekiyor ama riske de atılabilecek birşeu değil bende bebeğime bişey olursa vicdan azabı çekerim diye yemedim bekliyorum doğumumu
sirinella Demetgk ben doktoruma sordum toxoplazma filan dedim doktorum biz çiğ et filan yemiyoruz iyi pişmiş olursa herşeyi yiyebilirsin kısıtlama kendini dedi. Kısıtlıyordum kendimi artık kısıtlamıyorum hatta bugun evde kokoreç yapmayı planlıyorum 😊
Demetgk Ceviz öyle mi dersiniz aman bilemedim yaaa temiz olacağını pek ummuyorum da ondan şüphede kaldim
Selennnnn Ya sorma tvde gördüm şuan benimde çok canım çektiiii aşırı istedim acaba yiyen oldumu zararı olurmu ? Doktorlarımıza soralım en iyisi ya
Selennnnn Demetgk aynen cnm yaktı bizi 😂😂😂 zaten çok severim hamile kaldıgımdan beri aklımda ama bu kadar gözüme sokan olmadığından kendimi tutuodun şuan baya canım çekti 😂🤭 36 haftalıgım bende bilemedim şimdi yaaa
CengizBurcuSaylk Ben şuan 33 haftalık hamileyim çiğ köfteninde kokoreçinde dibine vurdum diyebilirim eşim acayip sever geceleri çıkıp çıkıp yeriz şimdiye kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım doktorumada sormadım peşine bol bol ayran içtim su içtim bünye meselesi kimine dokunur kimine dokunmaz denemek lazım Bana sorsalar en çok ne yedin diye kokoreçle çiğ köfte derim
ozturkburcin Benim de doktorum yememem gerekenler arasında saymıştı aslında çok sevmeme rağmen 5 ay boyunca hiç canım çekmedi ama bu ay resmen aşerdim yıllardır hep yediğim bir yer vardı ne kadar temiz olabilirse o kadar temiz olan bir yer oradan yedim her zaman yemediğin sürece sorun olmaz zaten
merved Doktorum banada sakatat yasak kesinlikle dedi . Gebeliğimin başlarında ciğer çok istemiştim ama malesef yiyemedim 😐
YadeOmer Demetgk ya keşke hiç bir zaman sorun olmasın yavrularımızda ama işte risk maalesef ben korkuyorum şahsen 🤦♀️
Destina21 Demetgk valla bi kere canım çok istedi yedim dr bisey olmaz dedi ..hep gittiğimiz temiz bir yerdi ..