Merhabalar öncelikle geçmiş olsun benim de 232 çıkmıştı fakat ense kalınlığı yüksek çıktı 3.5 Doktorlar biri çok şey söyledi ben birkaç tane daha hastaneye gittim hatta üç hastaneye gittim diyebilirim o sırada 14 haftalık olduk 13. haftada gitmiştik ikili teste 14. haftada da ense kalanı 2:30’a düştüğünü ve bu güzel bir şey değil yani bu gittikçe büyüdükçe bebek zaten ense kalınını zaten düşeceğini söyledi doktor sonrasında biz fetal dna yaptırdık evet maliyeti yüksek ama en azından rahat edelim dedik sonucumuz temiz geldi fakat bu şekilde araştırırken şunu fark ettim karnından sıvı aldırmak riski de ve zaten bunu doktorlarda söylüyor bunu istemedim çevremde karnından sıvı aldırıp erken doğum yapıp bebek zehirlenmesi gebelik zehirlenmesi yaşayan biri vardı ve prematüre bebeği doğdu çok zorlandı ve onun da yine aynı şekilde cüce olacak vs demişlerdi sağlıklı bir çocuk doğdu maddi durumunuz yoksa üçüncü testi dördüncü testi bekleyebilirsiniz ya da şunu söyleyebilirim eğer ki Fetali yaptırdınız ve riskli çıktı bebeğinize aldıracak mısınız O yüzden kısa ve öz şunu söyliyim biz babanın genetiğinde de rahatsızlıklar olduğu için yaptırmak istedik bir nebze bu genetik testini fakat içim rahattı ne olursa Allahın bana vermiş olduğu bir hediye olarak kabul edecektik için içinizi ferah tutun Allah’a güvenin duvarınızı edin üçüncü ve dördüncü testinizi bekleyin.