Kızlar 2.hamileliğim 5 yaşında bir
Oğlum var 2.ci içinde 20 aralık gün verdi
Dr.Zaman azaldıkça stress olmaya başladım ben ameliyattayken oğlum napıcak ? Çok ağlar mı yada ben onu ihmal eder miyim
Bebeğim sağlıklı mı olur
Hastanelere güvenmiyorum vb bazen keşke baba
Olsaydım diyorum anne olmak her anlamda çok zor :(