Merhaba arkadaşlar İzmir’de yaşıyorum Normalde Torbalı devlet hastanesine gidiyordum Ama o hastaneyle ilgili çok iyi duyumlar almadım Bu yüzden Gaziemir devlet Hastanesi’nden randevu aldım İzmir’de yaşayıp devlet devlet hastanesine giden arkadaşlar Hangi hastaneye gidiyorsunuz hangi doktordan memnunsunuz yardımcı olur musunuz