Bence kese boyunuz haftasına göre çok iyi çıkmış benim 5.6 falandı. Eğer yapısı düzgünse bence problem yok bazen bir bakıyorsunuz 5 gün ilerde bş daha gidiyorsunuz olması gerektiği kadar büyümüş vs haftalık oynamalar olabiliyor. Kötü bir durum olunca doktor önden hazırlıyor zatem