Allah nasip ederse insllah doğuma az kaldı ve hala bebek için ısim konusunda. Çok kararsızım eşim yiğit işimi istiyor inşallah onu katacaz ama yanına ikinci ısim olrak yiğit asaf mi yoksa yiğit Aras mi katsam bilmiyorum yada sadce yiğit ismi tekmi katsam ikinci isim katmak pismanlkmi acaba bana yardımcı olursanız çok sevinirim kızlarım ❤️🙏🏻