Merhaba, özelde doğum yapmayı düşünüyorum öte yandan da devletten de takipli olmak istedim devlete de gidiyorum. Ama devletten hiç memnunum değilim hiç ilgilenmiyorlar, randevu saatinden bir saat sonra alıyorlar o yüzden de gidesim gelmiyor. Kayıtlı olmam yeterli mi yoksa doğuma kadar gitmem mi gerekiyor. Bilgilendirirseniz sevinirim :)