Ekim ayında kalktı, bende son haftama kadar orada kontrollere gittim bana doğum başlarsa fatih devlete git dediler zaten 38+5haftalıktım. 39+5te fatih dev. randevum vardı ama o gün sabahı sancımla birlikte hastaneye gittim randevu saatim gelmeden doğumum gerçekleşti