babyiscoming_ hiç sevmem çok şatafatı fazla balonlu, fazla gösterişli bir şeye ihtiyacım yok. İlk bebeğimde kapı süsü yaptırdım ahşap. 6 sene oldu hala odasında kullanıyorum. Onu yaptırırım. Birde ismini bir kartona bastırıp , ledli yıldızlardan asarım odanın camına. Lohusa şerbeti ve hediyelik magnet yaptırır önüne dizerim. (Büyük ihtimal darüşafaka’dan)
Yapanlara saygım var, elinize sağlık ama benim odağım bebeğimle huzurlu zaman geçirmek, oda süsü o gün kafamı kurcalamasını istediğim son şey 😊