kızlar bugün kontrolümüz vardı. bebiş 2 hafta önden gidiyor. ters duruyormuş. bu saatten sonra dönme ihtimali %3 dedi doktor. %90 sezaryen olur dedi. illa normal olsun diye diretmiyorum ama çevremde bir tane bile normal doğum yapan insan yok neredeyse tüm kuzenlerim eşimin kuzenleri hep sezaryen doğum yaptı. eskiden nasıl oluyomuş merak ediyorum. ya da avrupada sezaryen doğum oranı çok düşükmüş onların bebeleri sihirli mi nasıl dönüyorlar da bizimkiler dönmüyor 😀