Mimi_ Haftadayım ilk gebeliğim. bir anda göbeğimin çevresinde bir ağrı oluştu göbek deliğinin arkasından gelen. Bu normal bişey mi doktoru aramalı mıyım
Mimi_ babyiscoming_ teşekkür ederim cevap için iki gündür pek iyi beslenmedim önce yoruldum sonra çok yattım bişey mi oldu acaba diye endişelendim birden
Busra525 Tam 20. Haftamda bende de oldu aşşırı ağrımaya başlayınca doktora yazdım oda 20. Haftada bebek tam göbek deliği hizasında oluyor rahim büyüdüğü için böyle ağrılar oluyor hiç endişelenmeyin dedi sizde endişelenmeyin çok normal 🌸