Mucizebabyy Kızlar 13 haftalık hamileyim 2.hamileliğim ama 2 gündğr karnımda seyirme gibi mi diyeyim hanı böyle kıpırtı gibi şeyler oluyor saniyelik sürüyor ilkinde böyle yaşamamıştım merak ettim ya sizce normal mı nedir bu
Mejsa Mucizebabyy çok kişisel bir şey bu burda 11. Haftada hisseden vardı ikinci gebeliğinde belki bebeğinizdir belki kasılmadır her şey olabilir :)
secondmylife Rahim büyüyor ya minik kasılmalardır bence. 13 hafta ikinci hamilelikte olsa bebek hareketi için erken.
Mucizebabyy secondmylife demi bende bi garipsedim sormak istedim hani böyle kıpırtı seyirmeler olabilir mi diye