

Kızlar bana da bakar mısınız lütfen 13 + 1 Haftalık olduk doktorum tahminimce erkek dedi ama ben en başından beri hep kız hissediyorum Ve çevremde herkes hani Kız hissetti hiç erkek hisseden kimse çıkmadı sizce erkek mi kız mı yardımlarınızı bekliyorum hepinizin🥰