Gldnskr Kızlar merhaba ben 7+4 hamileyim. Size sorum ben kötü rüya görüyorum. Eşim yanımdayken normal şeyler görüyorum ama yokken kabus desem yeri sizede aynı mı yok sa tek bendemi böyle araştırdım hormonlardan diyor web siteleri acaba nedendir ?
hamcokelek33 Merhaba, hormonlardan maalesef :( o haftalarda ,hatta bazen hala, bende de kötü rüyalar resitali oluyor resmen. Yine de abdestsiz gezmemek ve bol bol nas felak okumak lazım
Beyzadrs Benim ilk gebelik şüphem bir hafta boyunca kabus görmekti :) sonradan vücut hormonlara adapte olunca azalıyor