Glsh2025 Merhaba, 2 gün once beta hcg 1760 ml çıktı bugun tekrar verdim yarin sonuclanacak ama regl agrisi gibi ağrılarım oluyor uzanıyorum geçiyor biraz sonra yine oluyor boyle olan varmi 🙏 ekim ayında da kimyasal gebelik geçirmiştim
greenofbroccoli Glsh2025 7+4üm daha yeni yeni azaldı regl ağrısı gibi olan ağrılarım, yerleşme ağrısı hiç dert etme bol bol dinlen inşallah sağlıkla kucağına almakta nasip olur
Glsh2025 Hulo2105 greenofbroccoli Çok teşekkür ederim kimyasal gebeligi yakin zamanda gecirince her ağrıyı regl ye dönecekmiş gibi hissedip korkuyorum teşekkür ederim rahatlattınız 🤲🏻🌸