Eminegzel çok geçmiş olsun inşallah doktorlar yanılmıştır bende iki gün önce aynı şeyi yaşadım 20+3 de detaylıya gittim ve ense kalınlığını 6.5 dediler down sendro mu olabilir amnyosentez yapalım isterseniz düşünün karar verin dediler ben fakültede profesör vardı ona gitmiştim bulunduğum şehirde çok iyi bir perinatolog vardı hemen ona gittim ağlayarak baktı ense kalınlığına 5.9 dedi normal hiç bir sıkıntı yok dedi o beni çok rahatlattı kafamızda soru işareti kalmasın diye fetal DNA önerdi kan verdin sonuçları bekliyorum o bir saat içinde psikolojik olarak mahvoldum çok kötü bir gündü inş sonuçlarda güzel gelir şuan sizi çok iyi anlıyorum inşallah sizinde sonuçlarınız güzel gelir siz fetal DNA verdiniz mi