Glbn00_ee umutluanneadayi Hastanedeki bayanlarla konuştum bende onlarin ki yüksek geldi benim 16+5 günlük 200 gr onlarin 250 filandi biraz kafama takıldı 😊 size normal dediler mi?
umutluanneadayi Glbn00_ee normal bence kafanıza takmayın doktor sorun yok dedikten sonra gelişimi iyi olduktan sonra gerisi önemli değil
umutluanneadayi Glbn00_ee hiç üzülme her bebişin kilo alışı farklı ama günlük muz kefir ve ceviz ye canım bunlar güzel kilo yapıyor 🙃