iremykk Kızlar merhaba, 5+6 dayım kese var ama bebek gözükmedi beta artışı 2,3 kat ilerliyor. Doktor bi sıkıntı olmayacağını ve kesenin çok güzel bi yere yerleştiğini söyledi. Haftaya tekrar çağırdı. Olağan bi durum mu bu
sekerleme iremykk hiç korkma bende aynısını yaşadım iki hafta ağladım zehir oldu günler sonra bebegi gördük cok sukur stres yapma sağlıkla görürsün inşallah🫶🏻
Meryeminannesi20 iremykk iki hafta zor gelcek eminim ama iki hafta sonra pıt pıt atan kalp seslerini duycaksınız inşallah
Aslaninannesi_ 4+5 te kese vardı bebek yoktu 6.haftada bebeği 7.haftada kalp atışını duyduk daha var canım 🌺
iremykk Aslaninannesi_ bengonca ayy ne güzel dediniz öyle .😍😍Allah’tan gelen her şeye razıyız amma gönlüm benimde erkekten yana 😍 Vallahi kese konusunda da içim rahatladı sağolun 😍
bengonca Bu forumda 10 kadının 6.sı bu haftalarda bebeği görememiştir canım, çok normal. 2 hafta sonra Allah’ın izniyle hem bebişi hem de kalp atışını duyarsın . İçime doğdu oğlun olacak senin 🌸