Kimsenin kimseye hakaret edip linclemek gibi bir hakkı yok yukarda biri post açan bayana embesil yazmış ne kadar ayıp kinadiginizi yaşamadan olmessiniz güzellikle uyarıp izah edebiliriz kimse bile bile keyfiye bebeğine zarar vercek bisey yapmak istemez elbette kendiside bu durumdan rahatsızlık duyup post açmış güzelce izah edip azaltıp bırakabilirsiniz demek hiç zor değil şöyle hakaret edenleri mümkünse moderatör uyarsın