hamcokelek33 Merhaba arkadaşlar az önce sitenin güvenliğinden geçerken turnikeye göbeğimi çarptım anlık çok acımadı ama ister istemez tedirgin oldum. Ağrı vs yok şu an sizce bişey olmuş mudur