14+3 deyim hala bulantılarım oluyor sabah uykudan uyanınca mutlaka çıkartıyorum 2 aydır sadece sabahları simit yiyebiliyorum o yatıştırıyor başka şeyler dokunuyor geri çıkartıyor sadece simit öğlene kadar bulantım oluyor Omeg3te çok bulandırıyor öğleden sonra sık sık atıştırıyorum o iyi geliyor bulantı hapı bende hiç fayda etmedi her gün geçmesini bekliyorum ilk gebelik zamanları çok istahliydim bulantı başlayınca kesildi iştahım sizinde öyle mi oldu