Esragediz Kızlar dün 44 ile özel hastanede kimyasal gebelik tanısı konuldu bugünde sağlık ocağından arandım 57 beta aynı gün verildi anlamadım neye inanicamm😣
Gizem1504 Esragediz 2 farklı yerde verdiğiniz için farklı sonuçlar çıkar 2 gün arayla aynı yerde aynı saatte vermelisiniz kimyasal olduğu nerden çıktı kanamanız mı var
Aslaninannesi_ Esragediz farklı yerde verdiğiniz için bu şekilde sağlıklı olup olmadığını anlayamazsınız aynı yerde 2 gün arayla verin
Esragediz Evet cuma günü lekelenme şeklinde başladı sonra da normal kırmızıya döndü hala devam ediyor
Esragediz Aslaninannesi_ haftaya gel dedi sağlık ocağındaki hemşire ya anlam veremedim hangisine inanacagima şimdi çıkan rakamla da düşüşü takip etmem lazım
Aslaninannesi_ Esragediz dün verdiğin özel hastanede yarın tekrar ver 66 ile 70 arasında çıkarsa gebeliğiniz sağlıklıdır
Gizem1504 Esragediz ozaman betayı hesaplama şansınız zor olur gerçi kanamanız var muhtemelen düşük çıkar
Aslaninannesi_ Esragediz yerleşme kanaması mı kimyasal mı anlaman için kan vermen lazım artış varsa yerleşme düşüş varsa kimyasal
Esragediz Gizem1504 bende öyle düşünüyorum zaten artık üzerine gitmiyorum da şu sağlık ocağı kafamı karıştırınca paylaşmak istedim
Aslaninannesi_ Esragediz siz bu olumsuzlukları düşünüp kendinize çekmeyin dediğim gibi yarın özel hastanede tekrar verin hayırlısı olsun