Gzma Kızlar ben başta defne istemiştim ama eşim ipek olsa olur mu dedi daha hoş geliyor kulağa sanki diyo bende maalesef maymun iştahlıyım çok kararsızım bi yardımcı olun be
Deeerya Gzma çift isim sünnet söylemeseniz de koyabilirsiniz ilerde kendi istediğini kullanır isim konusunda bebeklere hiç şans tanınmıyor ben sevdim ben koyucam yada babaannesinin adı olucak baba göre değil
bengonca İpek ismini çok seviyorum 🌸 defne ismi de çok güzel 🌸 siz annesi olarak en güzelini seçersiniz. 🌸 sağlıkla gelsin prenses
Gzma Sila_aylin66 eşimde aynısını diyo bana vazgeçirmek için defne yaramaz kız çocuğu ismi gibi diyo ama ipek olursa naif kibar uslu bi kız olur bence diyo 😅
Gzma Deeerya çift isimli olup da kendi istediği ismi kullanana denk gelmedim hiç açıkçası anne baba hangi ismi söylerse o şekilde kalıp gidiyo bence kalabalık geliyo bana o şekilde bilmiyorum tercih meselesi
Sila_aylin66 Gzma kim dese öyle diyor çok fena oluyor diyorlar😅benim eşim karışmıyor anlamı güzel olsun diyor oğlumuzda o koymuştu ama bakalım kızımda ne olur
Sila_aylin66 Gzma hayır bir kaç isim var aklımızda ama seçemedik Efnan Melisa İnci Defne Öykü var da hangisi olur bilmiyorum
Deeerya Sila_aylin66 kızım Öykü Meyra doğacak olanada ikinci isim Zümra ilk isim için düşünüyoruz bu sene okadar çok defne varki adım başı defne aynı sene okula gidecek çocuklar hep defne olucak yoksa bende seviyordum defne ismini