akifsare44aob Kız bebekleri erken doğar diyorlar daha önce kız bebegi olanlar kaçıncı hafta da doğum yaptınız?
N1A akifsare44aob hayır bende tam tersini biliyorum kızlar genelde 40. Haftada doğuyo ablamlar hep öyle doğurdu
akifsare44aob Kumsal28 Yaa 40. Haftayı da gören var demek ki. Ben de çok merak ediyorum kaçıncı hafta da doğacak kızım
akifsare44aob N1A bende kime kızım olacağını söylesem, kız bebekleri erken doğar diyor kendimi psikolojik olarak erken doğum yapacak gibi hissediyorum
RabiaK27 akifsare44aob ilk kızımı 39+6 da ikinci kızımı 41 haftada doğurdum gelmeye niyeti yoktu doktor müdahale etti suni sancı aldım
Mucize2025 akifsare44aob 40+6 haftalıkken doğdu prensesim. Aslında kızıma kalsa daha da kalırdı orda 😃