Dorukmerve Adetim geçkeli 2 gün oldu hiç adet belirtim yok test yaptım 2 ci çizgi silik ama belli baya fotograf yüklemedim sizce varmı gebelik
Mommytu Dorukmerve merhaba öncelikle bende gecikme yaşanmadı henüz ama kaö gündür erken gebelik testi yapıyorum sizin dediğniz gibi silik çıkıyor bende meraktayım
Mavili1480 Dorukmerve Bu test artimed mi canım eğer öyleyse başka test almanı öneririrm sonra da kan ver bence var 😊
Mommytu Dorukmerve evet canım böyle olunca var diyorlar ben yurt dışında yaşıyorım hemen gidip kan veremem sen en iyisi ver benimde böyle ama senin daha net