Ya benım kafam karıştı çok 36 haftalığım dün rahatsız edıcı akıntı geldı doktora yazdım doktor bana gel dedı bugün gittim. Serklajlıyım rahım agzım 40 mm iken 18 e düştü doktor bı panık oldu bu hafta doğum olacak dedı anestezıyle gorusturdu. doktorum çok rahat biri dusuk rıskım varken bıle ıstırahat vermedı evde bu zamana kadar hep aktıf geldim a dan z ye hersey serbesttı ama bırden bire bana yat dedı. Doğum 24 Aralıkta olacaktı 19 aralığa gun verdı hemen korkma panık yapma dedı ben anlayamadım pek, acaba rahım ağzında açılma mı gördü ne oldu ben anlamadım 18 mm serklaja rağmen çok kötü de degıl erken haftalarda o kısalıkla acil serklaj olan anneler de var hatt 26 mm ile ben tam 2.5 ay serklajsızken doğum yapmadan dayananılmıstım ilk bebegımde: daha kontrol yok haftaya doğum dendı panık olmayım dıye söylemedi ama şimdi düşünüp duruyorum bır hafta dayanır ınsallah bebek dıyor pek umutlu degıl ama bebek doğmayacaksa da neden müdahale edıp alacak bebegı onu da çözemedim anesteziyle görüştüm doğum kesınlestı erken doğmazsa 19 Aralık olacak