6+4 şuan ama ultrasonda 7+2 falan gözüküyordu asla duyamadıklarını söylediler hatta bi hastaneye kesenin içinde bebek bile görmedi başka hastaneye gittim bişey var ama bebek mi bebeğin parçası mı kalp atışını duymadan tam bişey diyemiyorum diyor alttan muayene yapmak istediler ben kabul etmedim bunlar ne demek oluyor kızlar biraz daha mı beklemem gerekiyor yoksa korkmalı mıyım nolur bişey diyin ya 🥲