gulerilk benimde saniirm tansiyondan kaynakli mide bulantim oluyor tansiyonunu sık sık evde kontrol ettir dedi. Pazartesi cağırdi tekrardan benim dogumum 38 haftada olucakmis🥲bebekle bana bagli damar biraz tikaliymis besin gitmesine engelliyormus yavaş gidiyormuş bu yuzden bekletmiceklermis