Meryemld Regl günüm bugün ve betam dün 1152ydi, allah nasıl kısmet ederse hayırlısı odur işte gönlümden ikiz geciyor. Ultrason günü haftaya çarşamba sabredemiyorum🥰
Merve-metin Meryemld betayla ilgili değil ikiz canım ben ilk gebeliğimi öğrendiğimde beta 24.031di kesin ikiz dedim ama tek gebelik inşallah gönlünden geçen olur canım 🙏🏻
Birikii Ben 31 le öğrendim adetime 4 gün vardı 2 gün sonra 260 tı sizinki de yüksek gibi ama beta la da çok alakası olmadığını söylüyorlar bilmiyorum. İnşallah içinizden gelen olur :)