Tugba0418 Internetten araştırma yaptigimda yaklaşık 20. hafta da göğüslerde süt olusumusu olurmus. Ben 10. Haftamda kontrole gittiğimde yaklaşık 3 hafta kadar once bebegimin kalbinin durduğunu öğrendik. Operasyon geçirdikten sonraki haftalarda göğüslerimde sıvı gordum açık renkli daha sonra hafif sıktığımda beyaz beyaz geldi sizce süt gelmis olabilir mi? Ve göğüs çevremde soyulma var normal bir durum mudur? Doktora gitmeli miyim?
mcansum Tugba0418 normal canım bendede erken dusuk oldu 3qydan once sut geldı yanı sıvı sonra kendiliğinden gecti
Deletedmom344 Tugba0418 Kuzum ben de 9 haftalıkken kürtaj oldum ve göğüslerimi sıkınca süt geldim. Geçen hafta doktora sordum normal dedi. Ama kesinlikle sıkma.